Thelovestorie

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

Inte en del

Av Ida - 4 mars 2013 19:30

Hej alla underbara människor! <3

Jag vill gärna att ni kommenterar vad ni tycker och så. Om ni tycker att den är dålig så vet jag inte vad för jag är ganska nöjd med den här och vill inte sluta. Men om ni gillar den så får ni gärna säga det för det vore bra att veta det. 


Så ni som läser den här bloggen vet om det så kommer det en del så fort som möjligt. Förmodligen någon dag i den här veckan. 

 

Nu sitter jag och väntar på att klockan blir 8, men jag ska börja tänka på nästa del så den blir bra.

 

Tack för mig!

 

Kram xx :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 1 april 2013 20:29

Nu ser jag att ni inte vill att jag ska skriva för det är ingen som skriver att jag ska ha kvar den.    PAUSAD!!   Ingen kram.... :( ...

Av Ida - 29 mars 2013 13:25

Hej!   Nu undrar jag vad NI tycker!? Vill ni att jag ska skriva mer eller inte? För jag ser ju att det är några som har vart inne här men som inte kommenterar så jag vet ju inte längre.   Hoppas ni orkar kommentera...   ...

Av Ida - 20 mars 2013 15:36


"Tillräckligt länge för att förstå att man kan börja älska varandra på en natt!" skrattade Louis som fick oss alla att skratta. Vi satte os och åt frukost, Niall åt som en galning medan vi andra åt i normal takt. "Så, vad ska vi hitta på idag?" f...

Av Ida - 14 mars 2013 16:47

När han hade sjungit klart förklarade jag snabbt att jag var tvungen att gå hem och de försog mig och sa hejdå. Jag gick med snabba steg genom skogen och sen till Niall. Jag gick fram till dörren och knackade på. Han öppnade dörren och sen sa han...

Av Ida - 5 mars 2013 17:31

"Pax att sitta bredvid Samantha" skrek Niall när vi gick på den smala grusvägen två och två på väg hem till Cat "Tack" sa Samantha "Tack för att du vill sitta bredvid mig, men nästa gång kan du få säga det lite tystare eftersom jag går bredvid dig ...

Presentation


Jag skriver den här novellen som handlar om Samantha och hennes bästa kompis Catherine. Just nu är det cheerleaders men vi får se hur länge de förblir det.


Hoppas ni läser!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards